Consells per a treure-li el màxim partit a Instagram amb el teu negoci
La transformació digital de les empreses ha provocat que les xarxes socials es converteixin en una eina fonamental per a promocionar i distribuir tot tipus de productes i serveis. Avui et donarem uns consells pràctics per a treure-li el màxim profit al teu negoci a través d’Instagram, un espai ideal per a donar a conèixer els teus productes, atreure a nous clients i impulsar la teva estratègia de màrqueting digital.
Instagram és una xarxa social amb més de 500 milions d’usuaris actius per tot el món, una massa de clients potencials que cap companyia pot menysprear. Compta amb una divisió per a empreses des de la qual pots promocionar-te i establir un contacte directe i fluid amb els usuaris, una oportunitat d’or per a potenciar la teva marca i optimitzar el rendiment del teu negoci.
Avantatges d’Instagram per a les empreses
El principal avantatge d’Instagram és el seu creixement, que en els últims anys li ha portat a col·locar-se en el primer lloc de les xarxes socials més utilitzades. Un altre dels beneficis d’Instagram és que la majoria dels usuaris es connecten a través del telèfon intel·ligent, la qual cosa et permet establir amb ells una comunicació directa i a l’instant.
Un altre dels valors d’Instagram és que se centra en la fotografia i el vídeo, per la qual cosa és molt senzill convertir les teves visites en vendes si apliques l’estratègia de màrqueting adequada. A més, compta amb un perfil específic per a empreses amb una gran varietat de recursos perquè qualsevol negoci pugui posicionar-se sense necessitat d’acudir a la programació o al desenvolupament web.
Instagram s’integra en la família de Facebook, la qual cosa et permet sincronitzar les dues xarxes socials i publicar la teva estratègia en els dos espais de màrqueting digital més productius del planeta.
Com treure-li el màxim partit a Instagram
El primer que has de fer és obrir un perfil per a la teva empresa en Instagram. Amb això augmentarà la teva visibilitat i tindràs accés a informes a l’instant sobre l’impacte de les teves publicacions i la repercussió de la teva marca en la xarxa. Aquesta informació és molt valuosa i t’ajudarà a dissenyar i modificar la teva estratègia de màrqueting cada vegada que ho consideris oportú.
El segon que has de fer és activar l’opció de compres d’Instagram. Aquesta eina t’ofereix un canal de vendes en el qual podràs pujar els teus productes, posar-los preu i enllaçar als clients a la passarel·la de pagaments perquè realitzin les seves compres. Si treballes bé aquesta opció el rendiment del teu negoci creixerà de manera exponencial.
La fidelització dels clients és la base de qualsevol empresa. Has de convertir-te en un perfil de referència per als teus usuaris. Per a això hauràs d’organitzar un calendari de publicacions regular que ofereixi contingut d’interès per als teus seguidors.
Una altra de les eines que pots utilitzar és Instagram Direct. Aquest és un servei de missatgeria instantània que et permet comunicar-te de manera directa amb els teus clients més fidels i oferir-li les teves últimes novetats.
Font d’informació: zinkers.es
Consejos para sacarle el máximo partido a Instagram con tu negocio
Instagram es una red social con más de 500 millones de usuarios activos por todo el mundo, una masa de potenciales clientes que ninguna compañía puede despreciar. Cuenta con una división para empresas desde la que puedes promocionarte y establecer un contacto directo y fluido con los usuarios, una oportunidad de oro para potenciar tu marca y optimizar el rendimiento de tu negocio.
Ventajas de Instagram para las empresas
La principal ventaja de Instagram es su crecimiento, que en los últimos años le ha llevado a colocarse en el primer puesto de las redes sociales más utilizadas. Otro de los beneficios de Instagram es que la mayoría de los usuarios se conectan a través del smartphone, lo que te permite establecer con ellos una comunicación directa y al instante.
Otro de los valores de Instagram es que se centra en la fotografía y el video, por lo que es muy sencillo convertir tus visitas en ventas si aplicas la estrategia de marketing adecuada. Además, cuenta con un perfil específico para empresas con una gran variedad de recursos para que cualquier negocio pueda posicionarse sin necesidad de acudir a la programación o al desarrollo web.
Instagram se integra en la familia de Facebook, lo que te permite sincronizar las dos redes sociales y publicar tu estrategia en los dos espacios de marketing digital más productivos del planeta.
Cómo sacarle el máximo partido a Instagram
Lo primero que debes hacer es abrir un perfil para tu empresa en Instagram. Con ello aumentará tu visibilidad y tendrás acceso a informes al instante sobre el impacto de tus publicaciones y la repercusión de tu marca en la red. Esta información es muy valiosa y te ayudará a diseñar y modificar tu estrategia de marketing cada vez que lo consideres oportuno.
Lo segundo que debes hacer es activar la opción de compras de Instagram. Esta herramienta te ofrece un canal de ventas en el que podrás subir tus productos, ponerles precio y enlazar a los clientes a la pasarela de pagos para que realicen sus compras. Si trabajas bien esta opción el rendimiento de tu negocio crecerá de forma exponencial.
La fidelización de los clientes es la base de cualquier empresa. Debes convertirte en un perfil de referencia para tus usuarios. Para ello deberás organizar un calendario de publicaciones regular que ofrezca contenido de interés para tus seguidores.
Otra de las herramientas que puedes utilizar es Instagram Direct. Este es un servicio de mensajería instantánea que te permite comunicarte de manera directa con tus clientes más fieles y ofrecerle tus últimas novedades.
Fuente: zinkers.es