Com fer créixer el nombre de seguidors a Instagram
Segueix aquests passos i aconseguiràs més seguidors.
Publica bon contingut
Partim que ja tens el teu negoci i el nínxol definit. A partir d’això, el consell és publicar regularment contingut d’alta qualitat, i amb regularment ens referim a tots els dies, tot el temps.
Al començament pots fer-lo dues vegades al dia, però amb el temps i la pràctica l’ideal seria fer-ho fins a 4 vegades diàries. Puja imatges i fotos amb una grandària mínima de 1080 x 1080 píxels, gifs o vídeos curts, tot per a atreure l’atenció dels usuaris.
Fins i tot amb Instagram pots demanar permís per a compartir alguna imatge d’altres comptes i publicar-la, si potser no has contingut de pujar.
Publica contingut amb la freqüència correcta
Això, clar, és molt subjectiu i depèn sobretot del públic a qui es dirigeixi el teu negoci. Hi ha els qui no publiquen prou, però hi ha uns altres que publiquen en excés, acabant per allunyar als usuaris.
Si el teu comerç local a Granollers, per posar un exemple, requereix d’una quantitat determinada de publicacions en Instagram, mantingues aquest ritme. És una cosa que hauràs de calibrar tu, amb la pràctica i amb els resultats obtinguts.
Dues vegades diàries és una bona quantitat per a començar, i una vegada que comencis a tenir més presència i guanyar seguidors, pots fer tres: en el matí, en la tarda i en la nit.
Utilitza les etiquetes
Les etiquetes són etiquetes que representen el que embenis o el que ofereixes. A Instagram resulten importants com a estratègia, i saber usar-los dependrà molt el teu èxit en aquesta plataforma.
Els experts recomanen usar entre 3 i 5 etiquetes a Instagram, i fer servir etiquetes descriptives de 2 paraules: #RopaBonita, #MejorLibro, #AlimentoOrgánico, per posar tres exemples.
Usar etiquetes descriptives ajudarà al fet que els usuaris que estan buscant una certa especificitat de les etiquetes et trobin més ràpid.
Interacció amb els usuaris
No creguis que només amb crear el perfil en Instagram i publicar dues vegades diàries és suficient. Per a res. També has d’interactuar amb els teus seguidors.
Una manera és fer preguntes als teus peus de foto i respondre els comentaris que et facin. La relació serà més personal i particular, i això afegeix valor afectiu, per la qual cosa per als altres usuaris el teu compte es percebrà com més atractiu.
Aquestes preguntes hauries de centrar-les en qui són els teus seguidors i què els agrada del teu perfil i el teu contingut.
Millor una comunitat positiva
Per a atreure l’atenció de més usuaris, crea una comunitat positiva on els teus seguidors se sentin còmodes de comunicar-se entre ells i fins i tot postejar informació de valor.
Això requereix que prohibeixis contingut negatiu i comentaris nocius i descalificadores entre els teus seguidors: no voldràs un compte on els usuaris s’ataquin entre si, això allunya a clients potencials i fins podrien deixar de seguir-te.
El teu compte ha de reflectir una actitud madura, pacífica, on les interaccions es produeixin cordialment, i on el teu petit comerç (o la teva gran marca) pugui créixer de manera constant i segura.
Font d’informació: Zinkers.es
Cómo hacer crecer el número de seguidores en Instagram
Sigue estos pasos y lograrás más seguidores.
Publica buen contenido
Partimos de que ya tienes tu negocio y el nicho definido. A partir de esto, el consejo es publicar regularmente contenido de alta calidad, y con regularmente nos referimos a todos los días, todo el tiempo.
Al comienzo puedes hacerlo dos veces al día, pero con el tiempo y la práctica lo ideal sería hacerlo hasta 4 veces diarias. Sube imágenes y fotos con un tamaño mínimo de 1080 x 1080 píxeles, gifs o vídeos cortos, todo para atraer la atención de los usuarios.
Incluso con Instagram puedes pedir permiso para compartir alguna imagen de otras cuentas y publicarla, si acaso no tienes contenido que subir.
Publica contenido con la frecuencia correcta
Esto, claro, es muy subjetivo y depende sobre todo del público a quien se dirija tu negocio. Hay quienes no publican lo suficiente, pero hay otros que publican en exceso, terminando por alejar a los usuarios.
Si tu comercio local en Granollers, por poner un ejemplo, requiere de una cantidad determinada de publicaciones en Instagram, mantén ese ritmo. Es algo que deberás calibrar tú, con la práctica y con los resultados obtenidos.
Dos veces diarias es una buena cantidad para empezar, y una vez que comiences a tener más presencia y ganar seguidores, puedes hacer tres: en la mañana, en la tarde y en la noche.
Utiliza los hashtags
Los hashtags son etiquetas que representan lo que vendes o lo que ofreces. En Instagram resultan importantes como estrategia, y de saber usarlos dependerá mucho tu éxito en esta plataforma.
Los expertos recomiendan usar entre 3 y 5 hashtags en Instagram, y usar etiquetas descriptivas de 2 palabras: #RopaBonita, #MejorLibro, #AlimentoOrgánico, por poner tres ejemplos.
Usar etiquetas descriptivas ayudará a que los usuarios que están buscando cierta especificidad de los hashtags te encuentren más rápido.
Interacción con los usuarios
No creas que con solo crear el perfil en Instagram y publicar dos veces diarias es suficiente. Para nada. También debes interactuar con tus seguidores.
Una manera es hacer preguntas en tus pies de foto y responder los comentarios que te hagan. La relación será más personal y particular, y eso añade valor afectivo, por lo que para los demás usuarios tu cuenta se percibirá como más atractiva.
Estas preguntas deberías centrarlas en quiénes son tus seguidores y qué les gusta de tu perfil y tu contenido.
Mejor una comunidad positiva
Para atraer la atención de más usuarios, crea una comunidad positiva donde tus seguidores se sientan cómodos de comunicarse entre ellos e incluso postear información de valor.
Esto requiere que prohíbas contenido negativo y comentarios dañinos y descalificadores entre tus seguidores: no querrás una cuenta donde los usuarios se ataquen entre sí, esto aleja a clientes potenciales y hasta podrían dejar de seguirte.
Tu cuenta debe reflejar una actitud madura, pacífica, donde las interacciones se produzcan cordialmente, y donde tu pequeño comercio (o tu gran marca) pueda crecer de manera constante y segura.
Fuente de información: Zinkers.es