Cinc aspectes clau que convé tenir en compte quan es treballa una estratègia SEO

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

El SEO és sinònim de paciència, disciplina, anàlisi i persistència. No hi ha dubte que ens trobem davant una de les disciplines que imprimeixen una major importància en el mitjà i llarg termini. Oferint els resultats del nostre treball diari a setmanes o mesos vista.

No obstant això, el seu caràcter temporal en el temps no està renyit amb la planificació. Ser capaços d’adaptar cadascuna de les nostres accions de SEO als nostres objectius és fonamental per a aconseguir els resultats esperats. Per aquesta raó, a continuació hem seleccionat cinc aspectes que t’ajudaran a treballar la teva estratègia SEO amb una major efectivitat.

 

Identifica les teves paraules clau

Analitzar quin tipus de cerques fa la nostra audiència i quines són les millors paraules per a clau per a posicionar la nostra web és fonamental.

Existeixen una gran quantitat d’eines que poden oferir-nos una gran quantitat d’informació sobre aquest tema. Entre elles, Google Trends.  A través de les seves funcions podrem anticipar-nos a les tendències existents en el mercat i optimitzar la cerca de nostres keywords.

 

Detalls que enamoren

Per a poder traçar una estratègia SEO d’èxit, és important parar esment a cada detall. Google compta amb una gran quantitat de recursos que es destinen a identificar i esprémer la importància de tots aquests detalls. Pel que cuidar-los i treballar-los al màxim és fonamental.

Alguns dels detalls que compten amb una major rellevància en el nostre posicionament són els següents:

  • Metadescripción: El text que apareix en els resultats de cerca (*SERP).
  • Personalitza els teus links: D’aquesta manera, podràs adaptar-ho al contingut que generis.
  • Crea el teu favicon: El favicon és la imatge que apareix en la barra de direccions, favorits i *bookmarks del nostre navegador. En la major part de les ocasions, aquest espai es dedica per a situar el nostre logo d’empresa.

 

Analitza a la teva competència

En el moment d’identificar quines són les paraules clau que volem posicionar, és important observar quines són les empreses que tenen autoritat en els camps que desitgem treballar.

Existeixen multitud d’eines en la xarxa que ens permeten identificar els llocs web amb major rellevància sobre la base dels diferents camps que volem treballar. Submergeix-te en l’univers en línia i explora totes les opcions que tens per a esprémer al màxim els teus resultats.

 

La importància de les imatges

Quan dissenyem una estratègia de SEO és important que tot el contingut web que es troba en la nostra pàgina web estigui focalitzat en el SEU. I, com no podia ser d’una altra manera, les imatges també compten amb una gran rellevància.

És important que les nomenem adequadament. D’aquesta manera, Google podrà saber de què tracta cada imatge. Ajudant de manera directa al nostre posicionament.

 

Dí no als enllaços trencats

Alguna vegada t’has trobat visitant un lloc web que ha acabat dirigint-te a una pàgina d’error 404? Aquest tipus de problemes no únicament impacta en la mala experiència d’usuari. Sinó que també danyen els resultats de la nostra estratègia SEO.

Aquest tipus de factors incideixen en el temps que passen els nostres visitants en la nostra web. Per a Google, aquest factor es tradueix en una menor quantitat de temps en aquesta.

El SEO es sinónimo de paciencia, disciplina, análisis y persistencia. No cabe duda que nos encontramos ante una de las disciplinas que imprimen una mayor importancia en el medio y largo plazo. Ofreciendo los resultados de nuestro trabajo diario a semanas o meses vista.

No obstante, su carácter temporal en el tiempo no está reñido con la planificación. Ser capaces de adaptar cada una de nuestras acciones de SEO a nuestros objetivos es fundamental para alcanzar los resultados esperados. Por esta razón, a continuación hemos seleccionado cinco aspectos que te ayudarán a trabajar tu estrategia SEO con una mayor efectividad.

 

Identifica tus palabras clave

Analizar qué tipo de búsquedas hace nuestra audiencia y cuáles son las mejores palabras para clave para posicionar nuestra web es fundamental.

Existen una gran cantidad de herramientas que pueden ofrecernos una gran cantidad de información al respecto. Entre ellas, Google Trends. A través de sus funciones podremos anticiparnos a las tendencias existentes en el mercado y optimizar la búsqueda de nuestras keywords.

 

Detalles que enamoran

Para poder trazar una estrategia SEO de éxito, es importante prestar atención a cada detalle. Google cuenta con una gran cantidad de recursos que se destinan a identificar y exprimir la importancia de todos estos detalles. Por lo que cuidarlos y trabajarlos al máximo es fundamental.

Algunos de los detalles que cuentan con una mayor relevancia en nuestro posicionamiento son los siguientes:

  • Metadescripción: El texto que aparece en los resultados de búsqueda (SERP).
  • Personaliza tus links: De este modo, podrás adaptarlo al contenido que generes.
  • Crea tu favicon: El favicon es la imagen que aparece en la barra de direcciones, favoritos y bookmarks de nuestro navegador. En la mayor parte de las ocasiones, este espacio se dedica para ubicar nuestro logo de empresa.

 

Analiza a tu competencia

En el momento de identificar cuáles son las palabras clave que queremos posicionar, es importante observar cuáles son las empresas que tienen autoridad en los campos que deseamos trabajar.

Existen multitud de herramientas en la red que nos permiten identificar los sitios web con mayor relevancia en base a los diferentes campos que queremos trabajar. Sumérgete en el universo online y explora todas las opciones que tienes para exprimir al máximo tus resultados.

 

La importancia de las imágenes

Cuando diseñamos una estrategia de SEO es importante que todo el contenido web que se encuentra en nuestra página web esté focalizado en el SEO. Y, como no podía ser de otro modo, las imágenes también cuentan con una gran relevancia.

Es importante que las nombremos adecuadamente. De este modo, Google podrá saber de qué trata cada imagen. Ayudando de manera directa a nuestro posicionamiento.

 

Dí no a los enlaces rotos

¿Alguna vez te has encontrado visitando un sitio web que ha terminado dirigiéndote a una página de error 404? Este tipo de problemas no únicamente impacta en la mala experiencia de usuario. Sino que también dañan los resultados de nuestra estrategia SEO.

Este tipo de factores inciden en el tiempo que pasan nuestros visitantes en nuestra web. Para Google, este factor se traduce en una menor cantidad de tiempo en la misma.